Födelsedag.!!


E de inte en Fin Tårta som ja har gjort alldeles själv?? :O


Nu kan man äntligen pusta ut.. Jobbigt å stå i när man e förkyld vill ja lova.. Har varit en väldigt trevlig dag.. :P Rosie, Sandra å Markus har varit här å hållt mej sällskap å fikat.. Nice..!! Tack för att ni kom. De som ja blev väldigt lessen över va att ja trodde att min TANT skulle stanna kvar här me mej.. Eftersom ja nästa alltid e själv.. Att hon ville umgås me mej.. Men ja hade tyvärr fel..!!  Gör faktiskt ont.. Att ens bästa vän inte kan hålla en sällskap då man nu fyller år. De e liksom en gång på året man gör de..!!! Jaja. Skitsamma.. Då vet man de till nästa gång.
BTW..!! Så har vi haft kattjakt.. Morsan släppte ut Laktits runt 1-2 tiden idag. Å han har inte kommit tillbaka än.. Hoppas verkligen att han dyker upp innan man lägger sig.. Blir ju orolig.. Ska la ut me hunden en sista vända om ett tag så då får ja la passa på å leta.. Nej nu ska ja bara göra ingenting.. De som ja e bra på.. De ja hoppas e att mobilen ringer å nån frågar om ja vill hitta på nått.. För då e min dag räddad.. Nu har ja passat på å diskat lite. Nu skiter ja i de här.!!

FETT FUCKING BESVIKEN..!!

PZ FUCKERS

CYA

Kommentarer
Postat av: Nina

Jättefin tårta :)

Ja men vi kan ses nån dag, jag är så trött på endel "vänner" som säger att dom vill ses, men det är alltid jag som lägger energi på det så jag orkar inte med dom längre..

Händer i helgen då?

Kram

2008-12-10 @ 08:54:53
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Nina

Sv: Jo det är ju en bit från mig till dig & tvärtom. :/

Vad kul med kryssning :)

Mamma & co var till tyskland sön-tis på kryssning,

alla syskon utom jag var tillfrågade om dom ville följa, utom jag. Lite surt. :P

Jag vet inte vad jag ska göra i helgen, tråka som vanligt. Kram

2008-12-10 @ 11:55:11
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja jag vart lite arg, man känner sig något utanför liksom, men det fatta inte mamma. :S

Ja visst, jag har inte så mycket pengar jag heller, men vi kanske kan hitta på nåt iaf :)

kram

2008-12-10 @ 16:52:32
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0