Fuck fuck fuck..!!!!

Nu e de bara en dag kvar till min sk födelsedag..!! Men eftersom ja inte blir beviljad matpengar av soc så kan ja inte ta emot nära å kära.. För ja har INGET att bjuda på.. Nu e ja så jävla trött på de här fucking livet att ja inte vet va ja ska göra...!! Trodde allt skulle bli lite bättre när min älskade vän skulle flytta hem igen så man slapp vara ensam.. Men så blev de inte..!! Hade ja nästan kunna räknat ut. Så ja funderar starkt på att dra så fort ja har fått pengar.. Vart ifrån de vet ja inte.. För här har ja FAN inget att hämta eller stanna kvar för..!!!!!

Have a nice fucking life.!!
Fuck Off.!
PZ

Kommentarer
Postat av: Rosie

Gumman jag förstår inte vad du får allting ifrån. Jag finns ju här. Nu när jag flyttar tillbaka så tänker du sticka istället. :(

Men men du gör som du vill. Börjar tyvärr att vänja mig vid att alla lämnar mig.



I love you. <3

2008-12-08 @ 20:08:54
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Nina

Nee dra inte :(

Det finns många här, du kanske inte ser dom bara.

Jag finns. Är det nåt kan du alltid prata med mig om du vill.

Jag känner mig lika ensam som du gör, så vi kan ju ha varandra iaf :)

Kram

2008-12-09 @ 10:53:12
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0