Fy fan va skönt..!!

Då har man kommit in efter en jävligt skön långpromenad me hunden.. Fan om ja inte kommer somna gött inatt..!! =P Nu har ja fått nån slags psykos.. Ska börja röra på mej mera.. Ska från och med imorrn börja gå en långpromenad på morgonen å sen en på kvällen.. Man måste la komma i form.. hehe..!! Om inte annat så e de jävligt skönt å få röra sig än å bara sitta vid datan eller ligga å kolla på tv/film.. Snart så ska ja ringa min älsklings gumma..!! Hon skulle bara hoppa in i duschen.. Fan va ja saknar hemme trots att hon åkte imorse..!! Men så e de la när man har så starkt vänskapsband som vi har.. Å de e ja jävligt glad för.. Tack för att du finns gumman..<3<3

Cya later Alligator

PZ

Kommentarer
Postat av: Rosie

ska krångla på mig ett par skor sen gpr jag ut. :p Skickar ett sms när jag är ute.



Ja, våran vänskap är stark. Den starkaste som finns! :D



Saknar dig gumman. :(

<3<3

2008-11-18 @ 22:48:31
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0