Min dag 2..!!

ÄNTLIGEN så e man klar..!!! Har precis kommit ur duschen efter flera timmars bärande av möbler å skit.. Dessutom så har ja varit på en långpromenad me hunden som avslut på dagen.. Ganska bra jobbat av mej.. Stolt. Hehe..!! Har kört 2 släp me grejjer å sen lyft upp dom på övervåningen i ladan. Gemon hö luckan.. Fett drygt.. Snacka om ett rejält träningspass.. =P Men de hade inte gått om inte min kära bror å mor hade hjälp mej.. Så nu e man helt färdig.. Funderar starkt att ja ska ta å lägga mej.. Man vet ju aldrig va morgondagen har att ge.. Har förresten pratat me min favvo gumma idag under min promenad.. Så de va trevligt.. Inge kul å gå själv.. Saknar henne som fan.. Men snart e de bara en vecka kvar sen kommer hon hit.. Längtar kan ja ju bara säga..!! Nej nu blir de sängen. God natt alla glada.....!!!!!!!!!!!

CYA
PZ

Kommentarer
Postat av: Rosie

Haha, det där med höluckan lät så jävla klockrent när du sa det på telefon igår. xD



JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!!! <3

2008-11-20 @ 11:43:39
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0