Min dag..!!

Har varit en riktigt givande dag.!! Först så va ja ut på en långpromenad me hunden imorse. Sen va ja,  mamma & pyttan å käkade lunch på Oskars.. Fy fan va god mat de va där.. Kunde inte sluta äta.. Hehe..!! Efter de så gick vi till Cubus å kollade lite. Där hittade ja en bh som min kära mor köpte åt mej. Snällt av henne.. För ja behövde verkligen en ny..! Efter de så gick vi hem å fyllde bilen med en massa skit som vi körde till tippen. Sen så skulle vi till återbruket å lämna lite saker men på vägen dit så svängde vi förbi min far för å se om han va hemma. Men de va han då inte.. Så ja ska la dit på fredag å ta ett snack me alla som bor där.. E så JÄVLA trött på att dom beter så jävla omoget.. Fast om de nu e den enda hobbyn som dom har så ska ja inte ta den ifrån dom.. Tänker bara säga vart ja står..!! Nu ska vi åka å hämta en släpkärra.. Så att vi kan köra iväg mina möbler å skit ut till Nusnäs..!! Men innan de ska ja in på For him å kolla på en jacka ja ska få av mormor..!! Later..!!

Cya Fuckers
PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0