Om mej....



Rökt (*)

Snusat (*)

Drogat (*)

Druckigt så mkt att jag spytt (*)

Stulit en bil (*) Varit med

Hånglat med någon av samma kön (*)

Sovit i samma säng med någon av samma kön (*)

Varit kär (*)

Blivit dumpad (*)

Dumpat någon (*)

Haft sex på offentlig plats (*)

Haft sex senaste månaden (*)

Blivit påkommen när jag haft sex (*)

Blivit arresterad (*)

Gått på blinddate (*)

Ljugit för en vän (*)

skolkat (*)

Sett någon dö (*) Hunden Wilma

varit utomlans (*)

flugit flygplan (*)

gått vilse (*)

varit nära på att dö(skada mig riktigt illa (*)

gråtit mig tills sömn (*)

lekt polis och tjuv (*)

sjugit karaoke (*)

gjort något du lovat mig själv att inte göra (*)

busringt (*)

skrattat så att något du druckit kommit ut ur näsan (*)

fångat en snöflinga på näsa (*)

dansat i regn (*)

skrivit till jultomten (*)

fått sugmärke (*)

sett solen gå upp med någon du tyckt om (***)

blåst såpbubblor (*)

grillat på en strand (***)

åkt inlines (*)

åkt skidor (*)

åkt skridskor (*)

åkt snowboard (****)

genomgått en operatoin (*)

varit förälskad i en lärare (/)

haft sex med en lärare (/)

sett en del av mig själv brinna (/)

legat på rygg och se molnen flyga förbi (*)


Kommentarer
Postat av: Persson

Ååååfan. ;) Så vet vi det då. :D



Syns imorgon gumman. (:



// Bådatvå

2008-11-28 @ 03:33:23
URL: http://mpersson.blogg.se/
Postat av: Em.

Hej!

Förlåt för att jag itne haft tid med din design än. Men skicka ett mail till mig med bilder & sånt du vill ha med i headern. + vilka färger du vill ha & om du vill ha med nån text eller liknande så fixar jag det så fort jag kan.

Förlåt för att du fått vänta så länge. Kram!

2008-11-30 @ 19:05:56
URL: http://powershot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0