Svara på frågor om MIG..!!

Här har ni nått å fördriva tiden me. Sen har ju ja nått att läsa.. =P

1. Mitt namn:
2. Var möttes vi första gången?
3. Vad tror du mitt andra-namn är?
4. Hur länge har du känt mig?
5. Hur väl känner du mig?
6. Röker jag?
7. Tror jag på gud?
8. När du såg mig, vad var ditt första intryck?
9. Min ålder?
10. Födelsedag?
11. Hårfärg?
12. Ögonfärg?
13. Har jag några syskon?
14. Nämn en av mina dåliga sidor.
15. Vad är en av mina favoritsysselsättningar?
16. Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig?
17. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?
18. Vad är min bästa sida?
19. Är jag blyg eller framåt?
20. Skulle du kalla mig rolig?
21. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler?
22. Några speciella talanger?
23. Vilken är min favoritfärg?
24. Vilket är ditt bästa minne med mig?
25. Vilka tre ord beskriver mig bäst?

Kommentarer
Postat av: Em.

Hej :) Jaa, hon sa nånting att en kompis till henne ville ha hjälp :) Så ja, det kan jag göra :) Hur vill du ha designen? Adda min msn så kan vi prata där :D

2008-11-18 @ 19:19:39
URL: http://powershot.blogg.se/
Postat av: Em.

Glömde skriva min msn :P NU står den där ;)

2008-11-18 @ 19:20:02
URL: http://powershot.blogg.se/
Postat av: Blondinen...

1.Erika Mårds 2.oj...kan det ha varit Tuvan? 3.shit,ingen aning 4.hm..iaf 10 år 5.hmm,inte så väl längre 6.yes 7.neej 8.oh shit,ska jag minnas det?! 9.25 10.26 år 9/12 11.mörk 12.Grön/blå..? 13.ja,tre va? 14.kan bli jävligt arg 15.titta på film 16.nä 17.svårt,blandat tror jag 18.din humor e bäst!19.framåt 20.JAA!! 21.rebell 22.? 23.svart? 24.har många..spec fylleminnen gamla som gatan 25.trevlig med underbar humor,alltid ngt på G,påhittig..

2008-11-18 @ 20:05:51
Postat av: Nina

Sv: Okej, men jag finns iaf kvar, är bara att vi får bättra på det lite så vi hörs & syns oftare. :)

2008-11-18 @ 20:05:54
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Rosie

1. Mitt namn? Erika Mårds

2. Var möttes vi första gången? Utanför din port.

3. Vad tror du mitt andra-namn är? Camilla. ^^

4. Hur länge har du känt mig? Ett år tror jag. :p

5. Hur väl känner du mig? Jävligt bra. ^^

6. Röker jag? Japp.

7. Tror jag på gud? HAHAHAHAHA! xD

8. När du såg mig, vad var ditt första intryck? En söt tjej med attityd. ^^

9. Min ålder? Snart 26 ^^

10. Födelsedag? 9 Dec.

11. Hårfärg? Brun och blond.

12. Ögonfärg? Grön. VIll ocksp ha!!!

13. Har jag några syskon? Japp, tre.. Eller ska jag bara räkna med ett?

14. Nämn en av mina dåliga sidor. Hur du är när du får en fuckad fylla. >.<

15. Vad är en av mina favoritsysselsättningar? Busa med Jack, kolla på film, umgås med mig? :D

16. Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig? Hej? :O Vill ni hänga med upp på ett par öl och ett ölspel. :p

17. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på? Hiphop.

18. Vad är min bästa sida? Du är så omtänksam och bra lyssnare. Min tant helt enkelt. <3

19. Är jag blyg eller framåt? Beror på vem ud ska prata med.

20. Skulle du kalla mig rolig? Jaaa. :D

21. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler? HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD

22. Några speciella talanger? sussa sött i sås påsen vissel ;)

23. Vilken är min favoritfärg? Vit, Svart, lila.

24. Vilket är ditt bästa minne med mig? Hmm, finns så många. Återkommer om den frågan. :p

25. Vilka tre ord beskriver mig bäst? Rolig, underbar, störd. <3

2008-11-18 @ 20:48:59
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0