Fett kallt

Blev ingen morgonpromenad.. Morsan han före.. =P Men de gjorde faktiskt inte så mycke. Va helt slut i kroppen efter igår.. Men men.. Man känner då att man lever.. Har sån jävla träningsvärk i armarna.. Har vait hos Pyttan me min mor å fikat tidigare idag. Va trevligt å få komma bort lite än å sitta här å bara uggla.. Sen har ja nyss kommit hem efter att ha sprungit me min bror nere på stan i en timme.. Även om de va svin kallt så va de kul. Man ser han inte så mycke.. =( Ja höll han sällskap inna på buss stationen.. Där satt de världens dåre.. Han kan ju inte ha haft alla getter hemma måste ja då säga.. Han gick fram till Jack å satte sig på golvet å börja mummla om att man måste sjunka sig ner till hundens nivå å jada jada..!! Haha..!! Vilken jävla dåre måste ja säga.. Man går la fan inte fram till en okänd hund fast att ja sa åt honom att min hund inte gillar folk som han inte känner.. Men eftersom han inte lyssna på men så hade han fått tagit konsekvensen om de hade hänt nått.. Men vi gick ut istället.. Ja du..! De finns folk till allt säger ja bara.. Men nu e ja hemma å ska la snart ta å laga mat.. FETT hungrig.. Har inte hunnit me å käka frulle idag.. Weeeii! Nu sitter ja å pratar me min älskling gumma..!! SAknar henne så...!! Nu har ja fått order av min mor att laga mat.. Så ja lär sätta fart.. hehe..!!

..: I RULE THE WORLD FUCKERS :..
CYA
PZ

Kommentarer
Postat av: Rosie

Jadu, vilken jävla dåre det måste ha varit. haha!



Jag saknar dig gumman!! massor massor massor!

Men nu är det inte långt kvar. :p
<3<3<3

2008-11-20 @ 17:40:34
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0