Hej Hopp

Nu e ja äntligen klar me smårgåstårtan som ja har gjort till min kära mor som fyller år imorrn.. Va ett tag sen ja gjorde en så ja hoppas att den smakar bra.. =P

Har tidigare pratat me min babe i nästan 1.5 timme.!! Följde me henne till jobbet via mobilen.. Va riktigt trevligt. Men de e de alltid när ja pratar me henne.<3 Ja kanske tjatar men ja saknar henne såååå himla mycke.. Men nu e de bara 2 dagar kvar. Sen ska ja å Rosie göra sthlm osäker.. hehe.!

Tycker synd om skrutt. Han e dålig i magen. Bara springer runt å skriker. Dags att byta foder skulle ja tro.. För de ja har nu e inte bra.. Bara spannmål å skit. Han behöver ett fetare så han går upp lite i vikt..
BTW.. Så e Lakrits här hemma.. Rosies mamma va inte hemma å han ville in så han följde mamma upp.. Så nu e han här å hälsar på.. Jack blev så glad när han fick se sin lilla polare igen.. =P




Nu ska ja ta å ringa till Daisys å se så att dom e där så att ja kan fä mitt arbetsgivarintyg..!! Men först så blir de att åka till tippen å kasta en massa skit..!!

Cya Fuckers..
PZ
 


Kommentarer
Postat av: Rosie

Min KISSE! :D

ååååh vad jag saknar honom. :(

Vad bra att ni tog upp honom. Tack sötnosar. :D



Jaaa nu är det bara 2 dagar kvar. Läääääängtar!! Saaaknar dig!! <3 <3

2008-11-11 @ 15:14:56
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0