Back AGAIN..!!


Nu har ja inte skrivit på ett tag igen.. Fyy på mej.. Hehe..!! Sitter just nu på communicare å lodar.. :P Vet inte riktigt va ja ska göra.. Men de blir nog säkert bra.. xD Hoppas att de här kan ge mej nått bra.. Vill verkligen ha ett jobb.. E så trött på att gå på soc å inte få pengar så att man kan klara sig som en normal människa.. Så ja håller verkligen tummarna..!!


E så jävla irriterad... Ringde förra veckan på en hundvalp som ja tingade.. Allt va klart för köp å så.. Sen när ja ringde igår så hade kärringen sålt hunden.. De va verkligen dålig stil.. Hon kunde ju ialf ha ringt å meddelat de... Suck för såna människor.. Falska.. FUCK THEM..!! Men ja har inte gett upp än.. Håller på att leta för fullt.. :D En dag så hittar ja min hund.. Fast de kommer inte finnas nån hund i hela världen som kan ta min Skrutts plats.. Thats for sure.!!!


Helgen har ja spenderat me Marcus.. <3<3<3 Så va kan ja säga om de.. Mer än att de va GREAT..!! Så ska ja vara helt ärlig så börjar mina känslor för honom att sakta men säkert att komma fram igen.. Å de känns faktiskt riktigt bra.. xD U make my day sweeeetie..!! Får la se va som kommer att hända framöver.. Ja hoppas bara på de bästa.. *ler* För de e så underbart just nu.. <3


Efter att ja har varit här så ska ja dra mej ner på stan för å kolla upp lite saker... Sen blir de hem å käka MAAAAAT... E så hungrig just nu så ja tror att ja dör.. Hehe.. Men ska la gå å fika så fort Micka e klar... Nu vet ja inte riktigt va ja ska skriva mer.. Men e de nått som ja har på hjärtat så skriver ja lite mera senare.. Men ni får ha en fortsatt dag... BTW..!! Så suger vädret idag..!!!


Im thinking of U Baby.. Miss U alot.. <3<3

PZ

Kommentarer
Postat av: Rosie

Jadu snuttan, jag vet fortfarande inte om jag tycker att det är bra eller dåligt att du börjar få känslor för Mackan igen. :/ Med tanke på allting som har hänt. Men jag hoppas VERKLIGEN att han har skärpt sig nu, för du verkar iallafall må bra. Och det är det som betyder något.



Den där jävla fittan med hunden förtjänar ett nackskott! >.< Men då är det bsra så att det inte var "THE dog" om du förstår vad jag menar. DIN hund finns fortfarande kvar där ute och väntar tålmodigt på sin matte. :)



Puss på dig snutt. <3

2009-04-22 @ 10:29:10
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Micka

Det är väll fint väder idag ;D

Ja fy faan.. är så trött så att jag svimmar snart :p

Vill heeeeeem nu ! Men jag får väll lov att palla 2 timmar till :p förmodligen.

Puss ! <3

2009-04-22 @ 13:16:31
URL: http://meeela.blogg.se/
Postat av: mackan

hmmm intressant.....jag vet inte på vilket sätt det skulle kunna vara bra eller dåligt att du börjar få känslor för mej igen..jag vet heller om det e upp till dina polare att avgöra det!?

det finns massor med folk som har en jävla massa orellevanta åsikter om allt möjligt och det får stå för dom...en sak vet jag däremot och det e att mäniskor med låg självkänsla och dåligt självförtoende många gånger ser andras problem i stället för att focusera på sina egna...sorgligt!!!

om jag har förändrats???nej inte direkt..står jag för det jag gör?absolut!!så erika gör det DU känner för,må bra,lev här och nu men var medveten om din framtid och acceptera din historia så ska du se att det löser sej!!!och framför allt,,vad andra mäniskor tycker och inte tycker e VERKLIGEN helt ointressant..många kramar "mackan"

2009-04-22 @ 19:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0