Förkyld?



Gick upp i tid för att gå till communicare. Men när ja vaknade så hade ja så jävla ont i halsen.. Så de får bli att ja jobba här hemma istl.. Men de går ju lika bra.. Tkr då ja.. :P Försökte ut å jogga men de gick fan inte.. Kunde knappt andas bara för halsen.. Suck..!! Får la vänta nån dag å se om de blir bättre.. E så förbannat arg på soc..!! Har fått avdrag på mina pengar.. Bara för att ja har varit hemma i 2 veckor å mått skit.. Å då menar ja verkligen mått dåligt.. Men de kan dom inte ta nån hänsyn till.. Så nu ska ja överklaga..!! Har hjälp min kära mor att rensa rabatten på baksidan. Sen har ja planterat några blommor.. Så nu e ja helt slut.. Btw..!! Så kom Lakrits hem igår kväll efter att ha varit borta sen i fredags.. Så de va riktigt skönt. Nu ska ja ta å kolla på tv å bara vila.. Ska ringa till my sweeetie oxå.. Saknar han så otroligt mkt.. får se om ja åker ner till han här i veckan.. Men de tror ja.. Nej nu skiter ja i de här just nu.. Ha de.!!

PZ

Kommentarer
Postat av: Rosie

Jag mår så jääävla illa, vill bara döö. Men jag vet inte om jag ska iväg eller inte idag, du kan la läsa min blogg så förstår du. Jag vill inte sitta hemma och ruttna. :/

Ja, vad skönt att Lakrits har kommit hem. ^^ Btw, någon gång den här veckan ska vi hitta på nåt då? Jag kan kanske sova hos dig. ^^

PUSS!

2009-04-27 @ 14:19:50
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0