woohoo

Nu har ja varit så där dålig på å skriva i bloggen.. Jaja shit happens..!! :P Nu har ja ialf kommit hem från säter.. eller ja igår om ja hem.. E riktigt skönt å vara å hälsa på Marcus.. Bara chilla å ta de lugnt.. xD Sååå soft.. Me like..!! Idag har ja varit på sjukan.. De gick bra.. Som tur va.. Sen va ja ner på satan me Rosie.. Vi lunchade på china.. Blev äckligt mätt... Höll nästan på å spy.. hehe.. Men gott va de ialf.. Sen va vi å gluttade runt i affärer. Kan vara roligt de me.. Nu kom min moster på besök.. Å hundarana sitter å gnäller.. Men de e som vanligt.. xD Nej nu ska ja ta å ringa hon som har hunden å bestämma en dag när ja kan komma å kolla på den.. Hoppas de går som ja har tänkt mej.. Sen blir de en film.. Blev så trött.. Kanske blir bio me taaanten ikväll.. Får hoppas på de bästa.. Hej hopp

See U in Hell Fuckers

PZ

Kommentarer
Postat av: Rosie

Ja, det var för jävla gött med kinakäk. ;) Faaan jag vill verkligen ha pengar till den där tröjan! O.o

Och jag hoppas verkligen att du får den där hunden snuttan. Det är du värd. BTW! Om du hinner läsa den här kommentaren så blir det bio ikväll. ;) Markus följer med också. Han vart jätteavundsjuk när jag sa att vi skulle se filmen. :p Jag fick till och med heta jävla fitta. haha. Ja, ja syns där. ^^



PÖSS! <3<3<3

2009-04-06 @ 19:00:55
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0