CP..!!

idag hjar de varit cp segt.. målat cp holkar idag me.. :P å kastat pil.. de e soft.. ska ev byta till cp brofästet.. hehe där finns min taaaant.. hihi.. å madde ska haka på så då blir vi en trio.. bara bus ska de vara..!!! xD?? Nu vill ja faan ha helg alltså.. så trist å jobba... man får inte ut ett jävla skit av att vara på muppstället.. så de e faan dags att fixa en praktik..! Frågan e ju bara vart? kanske ridklubben.. men ja vet inte.. :P De märks la.. Hoppas att Jimmy köper den där skotern.. för då ska vi ut å leka.. kommer ju att dö... e en livsfarlig leksak.. kommer köra ihjäl mig.. hahaha



Nu e min taaaaaaant här..!! Har inte lekt me henne på fett länge så de e grymt kul.. vi ska la kolla på bolt lite senare.. men först så ska vi gå till ica å handla cigg.. annars blir ja ett fucking monster.. å de e inte kul.. xD Nej nu vet ja inte va ja mer ska skriva... så......!!!!


Cya In Hell Fuckers..!!

PZ

Kommentarer
Postat av: Rosie

Jaa,detkommer bli FETT kul att få ha någon där som man känner för en gångs skull. :)



Love you. <3

2009-02-04 @ 18:33:52
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: AnnMarie Larsson

okej :) är de han som har en lillebror som heter sonny?? kände igen namnet :p

2009-02-04 @ 22:42:23
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234
Postat av: AnnMarie Larsson

hehe okej :) nej jag bara undrade :)

2009-02-05 @ 18:19:18
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0