happy happy...

e så jävla glaad..!!! kommer att bli så lycklig då den dagen kommer.. läängtar som faan vill ja lova... just nu e ja allmänt deppig.. fattar inte va ja gör här när vi ändå inte umgås.. de gör mej väldigt lessen.. jaja skit samma.. åker hem imorrn.. fast ja mår jävligt dåligt över de.. har nyss kollat på underworld.. så jävla bra... sen har ja pratat ,me min älskade taaaant... saknar henne som faaan.. ååh.. nu tappa ja lusten å blogga.. aja.. fortsätter när ja har lust... miss u girl..! <3

GOOD NIGHT
PZ

Kommentarer
Postat av: Rosie

Jag förstår att du mår dåligt över det gumman, men jag finns för dig.. Jag kommer ju vara hemma hos pappa över helgen, men då är det iallafall närmare för dig eller mig att gå och mötas på vägen eller så. :p Dessutom blir det party imorgon. :D



Åååh jag är så glad över det där. :p Saknar dig!!!! <3<3<3

2009-02-27 @ 00:03:19
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0