hejsan...

hej hopp..!! tänkte bara uppdatera bloggen lite... just nu händer de inte så mkt..!! sitter å spelar lite på bitefight... Så jävla kul.. hehe.. vet inte va som händer resten av dagen men de märks.. ska la ut å gå en långpromenad me hunden så han får bli av me lite energi... hoppas bara att min rygg tillåter de.. :/

Min jack
 
Saknar min taaaaaaant.. När ja kommer hem så får vi hitta på nå kul... eller va säger du??? Skrutt e fortfarande dålig.. han har feber.. inte bra alls.. så ja väntar me att åka hem tills han e bra.. vill inte utsätta han för nå tåg.. om han skulle behöva gå av eller nå... jaja.. nu ska ja göra kaffe tror ja.. å ta en cigg...


See yaa in hell MOTHERFUCKERS

PZ

Kommentarer
Postat av: Rosie

Klart vi ska det. :D Saaaaaaaaaaaaaaaaaaknaaaaaaaaaaaaaaaaaar dig älskade Taant!! <3

Pussa på Skrutt från mig. ^^

2009-01-21 @ 14:17:45
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: AnnMarie Larsson

haha ja , nån hade snott en ljusstake :p så de va ett jäkla tjaffs :p men som sagt, de finns människor till allt ;)

2009-01-21 @ 21:29:33
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0