Liv..!

Då håller man på å leta lägenhet då.. Har ställt mej i kö på 3 st.. Ska la ringa en privat hyresvärd å se om de finns några lediga.. :P Funderar starkt på å söka jobb nere i skåne.. E de nån som ska hänga på ner? Slippa denna håla.. :P Skulle vara så jävla nice å få komma bort alltså.. Börja ett nytt liv.. De skulle ja fan behöva.. Från å me nu så ska ja bara tänka på mej själv å ingen annan.. Måste få till mitt liv.. Kan inte slava för soc hur länge som helst.. Så ja ska ner på arbetsförmedlingen snart å skriva in mej.. Sen så ska ja söka jobb som bara satan.. hihi..!! Hade varit nice om nån ville hänga på..!!

Just nu så dricker ja mitt morgon kaffe.. Om man nu kan kalla de här på morgonen.. Hehe..! Kände mej lite hängig idag så ja blev hemma från komverk.. Men nu e de lite bättre.. Har fan nån förkylning på G.. Inte bra..!! Men den ska botas bort.. :P Nej.! Nu ska ja göra mej klar innan mormor kommer..


So Long Fuckers

PZ Yoo..!!

<3

Kommentarer
Postat av: AnnMarie Larsson

hej! såg att du också är på komverk =)

trivs du??

tänkte jag skulle försöka jobba imorn, men de e ont om jobb säger laila.. vad brukar du göra när det är ont om jobb?? behöver ideer :)



2009-01-14 @ 22:11:35
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234
Postat av: AnnMarie Larsson

Okej då vet jag :) får se vad jag hittar på!

okej jag trivs ganska bra men de e en del konstiga människor där :p ibland kan man inte annat än skratta åt dom :)

2009-01-14 @ 22:43:44
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0