Blupp

Igår va man då på trafikskolan igen då.. E fan lite kul alltså.. Ska plugga lite mer idag.. Tänkte göra mej klar å åka ner dit å plugga på datan.. Men första ska ja läsa lite i boken innan.. Min taant sov hos mej inatt.. låg å fläskade oss å kollade på film.. Fast hon blev så trött så ja stängde av den.. Sen har ja inte kunna sova inatt.. låg vaken ända till kl 6 nästan ..Fan va de e jobbigt.. Ska ja inte få en endaste natt å bara få sova.. E kanske för mkt begärt.. :S Men de kanske e bara för att de e så mkt som ja ligger å tänker på.. Måste ta tag i allt å få nån ordning. Fast de e inte så lätt när man bara e less på allt.. Å utan stöttning.. Men ja e ganska van att de e så.. Har klartat av de här förut så ja ska klara de igen. Just nu så sitter vi å kollar på våra bästa år.. Å de e sååå segt.! Skulle hellre vilja se på Kyle XY.. Den serien e så jävla klockren.. xD Nej nu ska ja ta å göra lite frukost. E så himla hungrig.. Å då gör man som indianerna.. ÄTER.!! Hehehe.. Så ha de så bra alla mina små vänner där ute.. Om de finns nån.. Ciao..!!

See U In Hell
PZ

Kommentarer
Postat av: Rosie

Jag finns här för att stötta dig gumman! :O Jag är aldrig längre bort än ett sms ska du veta. <3

Du är min bästa vän Erika och kommer alltid att vara oavsett hur mycket vi bråkar så älskar jag dig lika mycket för det. Taaaaanter forever. <3



Jadu, Kyle XY är 100000 ggr bättre än Våra bästa år. :p Jag ska försöka ta mig ikapp dig på den serien, men det är la inte långt kvar för det nu. ;p



PUSS! <3

2009-03-17 @ 14:41:12
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0