TRåk tråk å åter tråk....

Sitter hemma å har super tråkigt.. Finns faan inget å göra.. De suger..!! Tänkte att ja skulle göra nått me min Taant men hon e för bakis.. =( Trist att man måste skylla på de..! E ju självförvållat.. :P Så ja får la sitta här i min ensamhet som vanligt.. SUGER..!!! Håller på att leta en ny hund. Vill så gärna hjälpa en hund som har de svårt. Därför så har jag gjort några intresseanmälan på några hundar.. Hoppas verkligen att få adoptera en.. E så himla tomt här hemma.. Sen kommer ja ju få nått att göra.. Både ja å hunden.. Hade då tänkt å börja me agility eller lydnad.. Får se va de blir.. =) Just nu så e ja ju hundvakt åt min mosters små terrorister.. Eller ja en av dom e de.. hehe.. Fast dom ligger typ å sover hela tiden.. Så de e lugnt å sköönt.. :P E la snart dags att gå ut me dom små liven igen.. Dom ska bara få smällta maten först.. Shiit.. Nu när ja ser mej omkring ser de fan ut som om ja skulle sitta i en bunker.. E kolsvart överallt.. hehe.. Kanske ska ta å tända nån lampa för trevlighetens skull.. BTW. Har pratat me min kära storebror idag.. Va fett länge sen ja prata me han.. Så de va riktigt kul.. Han kommer å hälsar på nån gång nästa vecka.. YEAH..!! Ska bli riktig skojj.. =)

Blev så irriterad på mej sj imorse.. Vaknade halv 6 eller nå sånt å va hur pigg som helst. Kunde fan inte somna om.. Som tur va så var de Cesar på tvn. Så ja kunde roa mej lite ialf.. Men ja somnade om till slut.. Hade ju fått ett damp anfall annars. Finns ju liksom inget å göra den tiden på dygnet.. :P Jaja..!! Nu måste ja springa ut men odjuren.. Hoppas att ni fick nått å läsa nu.. Hej svejs...!!

Cya
PZ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ingen bortförklaring. Jag är helt slut, och ja det är självförvållat. :p



Ja, en av dom där sötnosarna som var på blocket vart iallafall jag störtförälskad i. :p

2009-03-14 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0