It sucks

Då har man varit på communicare i över en timme nu... Har varit in på en massa jobbsidor men har då fan inte hittat ett skit.. Varför ska de vara så svårt???? Blir galen på de här snart.. aja.. De dyker la upp ett jobb när man minst anar de.. =) Håller på att hungra ihjäl med.. Hen inte me å käka nån frulle innan ja stack imorse.. Kan inte åka hem fören efter 11... Men ja hade tur.. Kom nyss ut från mötet som ja skulle ha då.. Så nu kan ja åka hem å fixa me de som ja ska fixa me.. Tänkte ta en ride ner på stan å kika först.. Just ja.. Får inte glömma att hämta hunden.. :P Känns som att ja bara har skrivit en massa skit.. Men de får ni leva me.. Ni har ju ialf fått nått å läsa.. xD

Erika has left the building..!!

PZ

Kommentarer
Postat av: Rosie

Hej, jag vaknade inte imorse gumman. Jag har pratat med Pelle så jag ska komma bort dit på måndag och prata med honom. Allting är bara piss just nu. :(



Hoppas att det är bättre med dig än med mig.

Puss

2009-05-15 @ 15:08:59
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0