mjää mjäää

Idag har man kört lite ris.. Jobbigt va de..!! Men de blev bara 2 vändor.. Sen drog vi in till haninge centrum å handlade lite.. Va riktigt sköönt att få komma från skogen lite.. Håller ju på å få lappsjuka.. Hehehe..!! Sen kom de besök hit.. Så vi har ätit god mat å druckit lite.. Va soft som fan.. Just nu sitter ja å ugglar i min ensamhet.. eller ja.. Ja har ju min öl.. Fast de bästa av allt hade varit om min älskling hade varit här.. Saknar han så otroligt mkt.. Men så fort ja får pengar så ska ja åka till Gbg..!! Bara lääängtar att få vara i hans famn.. You are my world baby..!! Snart blir de å kolla på tv.. Väntar bara på att dom andra ska lägga sig.. För dom sitter där ja ska sova.. Imorrn blir de å åka in till satn tror ja.. Nice.. Sen vill ja bara säga att ja älskar min Marcus.!! Du å ja för alltid.. <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Miss U


PZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0