Tankar...

Jag sitter i mitt gråa rum & tänker på dej. Tänker på dom stunder vi haft tillsammans. Tårarna rullar sakta ner för min kind. Jag är så glad & lycklig för att jag har dej vid min sida. Jag känner mej inte som luft längre utan jag känner mej levande. Ett liv utan dej hade varit en katastrof. Du får mej alltid att le & skratta. I din famn känner ja mej säker & trygg. Vill att de ska vara för evigt. Men just nu så e de tungt. För du e så långt borta från mej. Kroppen värker & hjärtat skriker. När ska vi få vara tillsammans igen? De har inte gått så lång tid sen vi såg varandra sist. Men för mej så känns de som år. Men ja biter ihop & hoppas att allt kommer att lösa sig. För du e den som får mitt hjärta & slå..!!

Jag älskar dej Marcus
Nu & För evigt

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0